Gotuję sobie z Olkiem Klepaczem, tylko że on o tym nie wie | 'Ni mom pojęcia co robię'

  • Opublikowany 6 miesięcy temu

    mietczynski

    załóż konto letyshops: letyshops.app.link/mietczynski8
    ściągnij wtyczkę: bit.ly/2V77iEZ



    nauczony wcześniejszymi doświadczeniami chciałem tylko zaznaczyć, że ten odcinek nie ma na celu w żaden sposób obrazić pana Olka, zdaje się on być człowiekiem z dużym poczuciem humoru więc mam nadzieję, że i jego rozbawi



    rzadko sobie sam daje komplementy, ale ten odcinek jest chyba naprawdę śmieszny

    pieśń o bakłażanie: plfree.info/cycle/b2Z-gcWTsbjXmc0/wideo.html

    fartuszki: bit.ly/362jBJe

Natalia Polk
Natalia Polk

przedwczesnym mówieniem o czymś spowodować, że stanie się coś niepożądanego

9 dni temu
Natalia Polk
Natalia Polk

zapeszyć

9 dni temu
Joanna Pastuszka
Joanna Pastuszka

mój szczątkowy włoski podpowiada, że "Che cosa" znaczy "co". Nazwisko równie prawdziwe, co wyrywanie panien na te spaghetti.

11 dni temu
Olive Finch
Olive Finch

Jak jutub śmie mi przerywać moje oglądanie tego jakąś reklamą kuchni Lidla z kompetentnym kucharzem?

19 dni temu
OliviaThePlayer
OliviaThePlayer

Ja już wiem jak pan Olek "zbałamucił" te wszystkie kobiety na to danie. Po prostu pikawa im wysiadła albo zemdlały z ilości tłuszczu w tym daniu.

Miesiąc temu
6Metal6Alien6
6Metal6Alien6

Ale przeżył?

Miesiąc temu
SPARTAN
SPARTAN

"Rach ciach babke w piach" tak kiedyś gadali jak pili wódkę "Rach ciach babkę w piach, a teściową w klatkę piersiową" XD

Miesiąc temu
Michał Jakubiec
Michał Jakubiec

kiedy rogale świętomarcińskie esparanzo?

Miesiąc temu
nutkanr1
nutkanr1

fajny odcinek 🙂 btw mam identyczną kanapę

Miesiąc temu
Magdalena MMM
Magdalena MMM

rozwiązuje rebus z szyneczką! można z, a można bez WEGE! pozdrawiam wszystkich mięsożerusiów i wegusiów!

Miesiąc temu
123
123

Już wiadomo dlaczego Pan Olek jest tak dużych gabarytów 🙄🙄

2 miesięcy temu
Cain DB
Cain DB

Boże ten twój ból podczas jedzenia tego... Był taki widoczny

2 miesięcy temu
Gvko
Gvko

7:19 XD

2 miesięcy temu
Magda Magda
Magda Magda

Nabilam tu jakieś tysiąc wyświetleń, pozdrawiam

2 miesięcy temu
Piotr Matyjasik
Piotr Matyjasik

bon appetit jest kurwa po francusku a nie po włosku panie olusiu klepaczusiu

2 miesięcy temu
GandalfCzarny
GandalfCzarny

To "danie" przypomina mi studencki syf, który robi się na turbo kacu tylko dlatego, że nie ma nic innego w lodówce. Innymi słowy - stare dobre czasy ;_;

2 miesięcy temu
Daniel Chmarzyński
Daniel Chmarzyński

Szyneczka nie w każdym środowisku... Taka "zabawna" uwaga na temat koszerności. Klepacz...

2 miesięcy temu
R R
R R

Ja chciałam tylko powiedzieć, że z mojego riserczu wynika, że Pan Adam Niedzielin, to się w Lęborku urodził.

3 miesięcy temu
Łukasz Chmielewski
Łukasz Chmielewski

Pan Olek to poprostu debil.

3 miesięcy temu
Azakmi 700
Azakmi 700

Boczek na kostce masła? Mmmm pyszny zawał

3 miesięcy temu
Azakmi 700
Azakmi 700

Ha soli nie zdrobnił

3 miesięcy temu
Paulina Gabryś
Paulina Gabryś

"Olek Klepacz- Formacja Nieżywych Schabuff", chyba Formacja Nieżywych Tętnic

3 miesięcy temu
Trovaism
Trovaism

Byłem u niego na robocie. Kawał gnoja. Program super

3 miesięcy temu
Bartek Koniuszko
Bartek Koniuszko

KAZIK STASZEWSKI to nawet nie jest on

3 miesięcy temu
pajs88
pajs88

SPAGETKI ze szpitala

3 miesięcy temu
K Grunwald
K Grunwald

Nie takie rzeczy przyjmowała gastrofaza :). Popatrzmy na oczy Pana Olusia z Formacyjki nieżywych schabików

3 miesięcy temu
andree
andree

Ten film to odpowiedź dlaczego Formacja Nieżywych Schabuff skończyła się na pierwszej płycie.

3 miesięcy temu
helikopter szturmowy
helikopter szturmowy

może ten koncentrat 30% żeby nie zapeszyć to nagrywane było w okresie matur

4 miesięcy temu
Ziggy Ziggyz
Ziggy Ziggyz

Białe ciepłe wino. Hm, nie.

4 miesięcy temu
松谷春樹
松谷春樹

Miksereczek Esperanza

4 miesięcy temu
TheSarnost
TheSarnost

10,52 martwy piksel

4 miesięcy temu
Groszek717
Groszek717

Zgadzam się z Esperanzą na początku

4 miesięcy temu
Bartek Chmielewski
Bartek Chmielewski

>starożytni italiańcy, włosi >bon appetit Ale to jest dzban XD

4 miesięcy temu
Michał Dadej
Michał Dadej

To jest Olek Klepacz czy Piotr Wąsowski?

4 miesięcy temu
trAWs
trAWs

gwałt na rozumie że oh... gwałt na spaghetti że ja pier... chociaż lubie czasem na szybko se odpieprzyć takie spadżetti na biegu na jednej patelce z byle czego ale ta kostka masła to w pytke. w ogóle ciekawe kto był bardziej zpizgany, pan olek czy ten co to puścił w tv -.^ xD

4 miesięcy temu
Maciej M
Maciej M

Aaale skucha!! Nie smakowało Ci Mieciu bo żeś pominął wino, im więcej tym lepiej.

4 miesięcy temu
GalaktycznyPies
GalaktycznyPies

programy w latach 90 to była jakaś inna rzeczywistość

4 miesięcy temu
wojtas23322
wojtas23322

pocieszę Cię Mieciu. Soli nie zdrobnił ;D

5 miesięcy temu
unknown_
unknown_

CAŁĄ KOSTKĘ MASŁA?! XD

5 miesięcy temu
any1 on green screen
any1 on green screen

Olek Klepacz: Koncentrat pomidorowy, żeby nie zapeszyć Adam Gessler: Okna niemalże tak Czekam na program prowadzony przez obu panów, dogadaliby się

5 miesięcy temu
Monika Lodzinska
Monika Lodzinska

Podziwiam za to że wgl zjadłeś ten talerz, doceniam ten trud

5 miesięcy temu
Mirosław Suszek
Mirosław Suszek

Teraz to Keto😊

5 miesięcy temu
A.D. Rychadelko
A.D. Rychadelko

20:46 To po francusku... Swoją drogą ciekawe kim są ci "tradycyjni starożytni Italiańcy-Włosi" i z jakiego regionu pochodzą - dobrze by było wiedzieć, aby podczas wycieczki do Włoch móc ominąć ten teren.

5 miesięcy temu
Paulina Rajewicz
Paulina Rajewicz

Czy ktos moze mnie poratowac linkiem do tej piosenki o bakłażanie? Nigdzie nie moge znalezc...

5 miesięcy temu
Maniaan_
Maniaan_

Po takiej ilości masła nie dziwię się że Pan Olek jest taki tłuściutki zdrabniając, oczywiście bez obrazy dla Pana Olka ;)

5 miesięcy temu
Zuzanna Karolina Filutowska
Zuzanna Karolina Filutowska

Można dolać wody i zrobić oszukaną pomidorówkę. ;)

5 miesięcy temu
Mono Polis
Mono Polis

Bardzo ładny pieprz, mam taki sam

5 miesięcy temu
MrCloudancer
MrCloudancer

Ja widzę że pan wokalista tak samo mówi jak kurna teksty piosenek pisze czy tam pisał...

5 miesięcy temu
PuZ ZLe
PuZ ZLe

20:45 Włosi kurwa mawiają bon appetit? XD

5 miesięcy temu
linnex 35
linnex 35

Mini masochista

5 miesięcy temu
makszfghmnp
makszfghmnp

ty juz sie taki kucharz kurde zrobiles że ty sobie bedziesz utrudniał i robil na siedząco? w takim razie midasie polskiej branży jutubowej do masterszefa dawaj za rok co sie bedziesz ograniczał

5 miesięcy temu
Mefiser
Mefiser

Oreganko

5 miesięcy temu
요안나
요안나

Przemowa miksera była zajebista

5 miesięcy temu
Fudotoku
Fudotoku

Mieciu: ble również Mieciu (przykładny chrześcijanin) : i tak zjem, żeby się nie marnowało

5 miesięcy temu
piotrek dębiec
piotrek dębiec

Jak patrze na wyraz twarzy kukiza na tych przebitkach, to chyba coś jest w tym stwierdzeniu, że do polityki idą psychole

5 miesięcy temu
Diavolo 11
Diavolo 11

Jedynym sposobem na podryw na tę potrawę to jak w akcie desperacji laska woli się oddać niż jeść to gówno

5 miesięcy temu
PawloX
PawloX

Ale mi smaka zrobiłeś

6 miesięcy temu
Agnieszka Musińska
Agnieszka Musińska

On tam mowi "paczkę masła"... to może być i 20 kostek.... cholewa wie o co on tam gotuje

6 miesięcy temu
Mango
Mango

To da da da... jest z Lucky Luke'a

6 miesięcy temu
Maria Apoleika
Maria Apoleika

Z szynką chodzi mu o to, że zydzi(semici) nie jedzą szynki, hehe, żarcik kosmonaucik, w polowie dziod zasugerowal, ze nie ma co w to brnąć, więc schab powiedział cokolwiek

6 miesięcy temu
Jakub Żebrowski
Jakub Żebrowski

Współczuję ci bo na tym tłuszczu to jeszcze z 2 kilo mięsa dało by się usmażyć.Ale żeby tak spierdolić spaghetti to ja nie rozumiem

6 miesięcy temu
Małgorzata Rębisz
Małgorzata Rębisz

Skoro u Wojciecha Basiury mogą być "momenty", to u Olka Klepacza mogą być "sytuacje"

6 miesięcy temu
Wer Tom
Wer Tom

No powiem, że oglądała bym dziś ten program. Bardziej realny i mniej wyreżyserowany niż masterszef

6 miesięcy temu
Geralt
Geralt

To fajny przedłużacz miecio. Edit: TO JEST KURWA MIKSER?! Tego się nie spodziewałem! Myślałem że to przedłużacz z jednym wtykiem.

6 miesięcy temu
Filip
Filip

Ty nie jadłeś spaghetti mojej matki z parówek. Nawet sos był brązowy ...

6 miesięcy temu
do0lby0staszek
do0lby0staszek

ja rozumiem że kiedyś były inne czasy i nie było takiego luksusu w sklpeach, ale jakie on laski wyrwał na makron z tłuszczem XDDDDD

6 miesięcy temu
Wiktoria Dampc
Wiktoria Dampc

Jak zdrobnic sól?

6 miesięcy temu
Łukasz Ambroch
Łukasz Ambroch

Biedna babka ;-;

6 miesięcy temu
elGreegore X
elGreegore X

Wędlinka i boczuś w masełku wyglądają przech**owo.

6 miesięcy temu
kenny
kenny

Mietek wincyj odcinków jest https://www.youtube.com/watch?v=oLoRdvwgT5o https://www.youtube.com/watch?v=W2QcfS5WN64

6 miesięcy temu
zrobsobiekrzywde
zrobsobiekrzywde

Jest tego kilkanaście odcinków... Pomysł na następny odcinek- podajemy jakiegoś celebrytę, Ty dopisujesz do tego "gotuje" i wykonujesz pierwszy przepis który wyświetli się w wynikach.

6 miesięcy temu
RootKa
RootKa

Kiedyś widziałam Olka Klepacza w Kocham cię Polsko. Występ dla pana Olka jak i jego umysłu był to nie lada wyzwaniem, polecam.

6 miesięcy temu
Paulina Gabryś
Paulina Gabryś

Podczas oglądania już czuję że przytyłam 5 kilo. I w myślach już jestem na płukaniu żołądka w szpitalu...

6 miesięcy temu
julia kochanska
julia kochanska

A można i taaaaakk

6 miesięcy temu
Wojciech
Wojciech

9:04 Pandemii dzień kolejny, Mietek kłóci się z Olkiem Klepaczem wyświetlonym na jego laptopie

6 miesięcy temu
Julia
Julia

W GORE SERCA NIECH ZWYCIEZA LECH

6 miesięcy temu
Gabriela Jaszcz
Gabriela Jaszcz

Jak zdrobnić sól ? Sólka ? Sóleczka ?

6 miesięcy temu
smolarr
smolarr

Bez kity Esperanza powinna zapłacić Ci za reklamę, ostatnio wybrałam wagę Esperanzy tylko ze względu na markę xd

6 miesięcy temu
Marek Mika
Marek Mika

21:06 Tak myślałem, ten dzieciak to młody Testo. PDK

6 miesięcy temu
Magdis Ka
Magdis Ka

Dzięki, ze mnie rozśmieszyłeś i poprawiłeś mi humor.

6 miesięcy temu
clou_dey
clou_dey

Pan dziadek wiedział, że cholesterol to ostatnie czego potrzebuje

6 miesięcy temu
Amelia Przygodzka
Amelia Przygodzka

Jak śpiewałeś miałam flashbacki do mojego pijanego wujka któremu randomowo przypominały się piosenki i próbował je wyjaśnić ah to MNIEJ NIŻ ZEROOO

6 miesięcy temu
respectthefish
respectthefish

kiedy Mietek zjadł cały talerz... I felt that

6 miesięcy temu
respectthefish
respectthefish

12:18 berry confused doggo

6 miesięcy temu
respectthefish
respectthefish

10:40 Miecio poszerza widać swoje horyzonty i się dokształca

6 miesięcy temu
Dawid Zet
Dawid Zet

Szkoda mi tych składników

6 miesięcy temu
Rafał Rafalski
Rafał Rafalski

Jak Paczul wpadnie to przy okazji mozna nagrac utwory do quizu, bo slychac, ze tez jest potencjal

6 miesięcy temu
Sebastian Tylus
Sebastian Tylus

Boczek z szynką smażone na maśle? Jak to tak to?

6 miesięcy temu
Wojtaaas
Wojtaaas

Zostawicie subika, dzwoneczek, łapeczke i komentarzyk ❤️

6 miesięcy temu
Martyna St
Martyna St

Coś czuję, że gdyby mnie próbował bałamucić tym spaghetti, to już po miesiącu nie nosiłabym S-ki, tylko plandeki od Stara.

6 miesięcy temu
Szymecoffe
Szymecoffe

18 lat mam a ławke formacji nieżywych Schabuff znam jak własną kieszeń

6 miesięcy temu
quovadis
quovadis

to spaghetti ma tyle samo wspólnego z Włochami co powiedzenia "bon appétit"

6 miesięcy temu
Lisu
Lisu

Mieciu krytykuje innych gotujących, jestem dumny jak nam się gastronomicznie rozwinął

6 miesięcy temu
Maciek Zieliński
Maciek Zieliński

Ech, nostalgia... ten przepis przeniósł mnie prosto w przaśne lata 90, kiedy z mamą robiliśmy "pizzę", czyli placek drożdżowy z pieczarkami i sos do spagetti z proszku. Aż łezka się łezka w oku kręci.

6 miesięcy temu
Half_Amateur
Half_Amateur

Klepacz robił "ni mom pojęcia co robię" zanim to było modne.

6 miesięcy temu
Miczur
Miczur

jakby zamiast kostki masła użyć, nieco oliwy to by pewnie wyszło spoko, nawet jak na spaghetti z koncentratu

6 miesięcy temu
Paolo Sorętino
Paolo Sorętino

Ugułem całe te, bardzo się cieszę że moja propozycja została nareszcie omówiona (co prawda nie ze śp. Panią Braunek, ale zawsze coś)... a oba odcinki bardzo smakowite! 😁 BTW. Ciekawe, czy w tym programie gościli też K.A.S.A. i kNurbi? 😛🤔

6 miesięcy temu
jakub kuś
jakub kuś

Mieciu prosze zrob barmana w realu jedna szklanka a ile wyswietlen

6 miesięcy temu
Aleksandra
Aleksandra

Mikserze Esperanzo, z chęcią Ci pomogę z tą planetą ale to Ciiiiii

6 miesięcy temu
meffinn
meffinn

fajna sofa z ikei

6 miesięcy temu
Dioxazinne
Dioxazinne

Adamo che cosa niedzieli znaczy Adam Co Niedzieli,,,,, zesram się

6 miesięcy temu

Kolejny

Premium za 70 tys. - przewodnik po polu minowym

17:53

Try your luck challenge with Tsuriki Show #shorts

0:23

WIELKI TURNIEJ KOSZA *24*

28:46

WIELKI TURNIEJ KOSZA *24*

EKIPA WK

wyświetleń 208K

Masochista 68 - "Studniówk@"

44:20

Masochista 68 - "Studniówk@"

mietczynski

wyświetleń 980K

FLACZKI MAGDY GESSLER [Ni mom pojęcia co robię]

23:42

Premium za 70 tys. - przewodnik po polu minowym

17:53

Try your luck challenge with Tsuriki Show #shorts

0:23

WIELKI TURNIEJ KOSZA *24*

28:46

WIELKI TURNIEJ KOSZA *24*

EKIPA WK

wyświetleń 208K

Michael Patrick Kelly - Throwback

2:31

Michael Patrick Kelly - Throwback

MPKVEVO

wyświetleń 218K

Major - "SŁOŃCE" ft. Kizo (prod. Matheo)

2:27

Major - "SŁOŃCE" ft. Kizo (prod. Matheo)

Major Specnaz

wyświetleń 595K

No Lockdowns Anymore w/ Ariana Grande & Marissa Jaret Winokur

3:09

No Lockdowns Anymore w/ Ariana Grande & Marissa Jaret Winokur

The Late Late Show with James Corden

wyświetleń 832K

Doja Cat - Need To Know (Official Video)

3:40

Doja Cat - Need To Know (Official Video)

dojacatVEVO

wyświetleń 16M